Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
-презентації – для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, -відео та гіперпосилань на інші ресурси;
-презентації – для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, -відео та гіперпосилань на інші ресурси;
-вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей;
-блоґи – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів.
Ці інформаційно-комунікативні технології можна використовувати при підготовці презентації, оцінити ступінь підготовки учня до створення презентації.
-презентації – для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, -відео та гіперпосилань на інші ресурси;
-презентації – для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, -відео та гіперпосилань на інші ресурси;
-вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей;
-блоґи – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів.
Ці інформаційно-комунікативні технології можна використовувати при підготовці презентації, оцінити ступінь підготовки учня до створення презентації.
Комментариев нет:
Отправить комментарий