среда, 13 декабря 2017 г.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів». 
Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями. Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання; оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок.
Завдяки роботі в цьому модулі я змогла проаналізувати на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів.  

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Модуль 11. Рефлексія

З усього того, чому я навчилася  на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде     розвинути навички навчан...