четверг, 14 декабря 2017 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання -зрозуміти значення терміна "Фасилітація."  За допомогою даного модуля я  проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учні,  створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні,  інструменти для підсумкового оцінювання, навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів, внесла  зміни в План вивчення теми. Дізналася, як учні можуть продемонструвати вивчений матеріал  засобами, які підкреслюють їх інтереси, виявляють творчість та підкреслюють сильні сторони. Завдяки ретельно розробленому  плануванню, організації та підготовці  навчальні проекти можуть відповідати потребам обдарованих і талановитих учнів у різнорідному середовищі класу.
 Познайомилася із навчанням за методом проектів за принципами диференціації  навчання (за Томлінсоном.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Модуль 11. Рефлексія

З усього того, чому я навчилася  на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде     розвинути навички навчан...